Моніторинг якості освіти | Харківський фаховий коледж технологій та дизайну

Моніторинг якості освіти

Моніторинг якості освіти — це система послідовних і cистематичних
заходів, що здійснюються з метою виявлення та відстеження
тенденцій у розвитку якості освіти в країні, на окремих територіях,
у закладах освіти (інших суб’єктах освітньої діяльності),
встановлення відповідності фактичних результатів освітньої
діяльності її заявленим цілям, а також оцінювання ступеня,
напряму і причин відхилень від цілей.

Моніторинг проводиться відповідно до таких принципів:

– систематичності та системності;
– доцільності;
– прозорості моніторингових процедур та відкритості;
– безпеки персональних даних;
– об’єктивності одержання та аналізу інформації під час моніторингу;
– відповідального ставлення до своєї діяльності суб’єктів, які беруть
участь у підготовці та проведенні моніторингу. відповідно до
законів України «Про освіту», «Про фахову передвищу освіту»,
Положення про внутрішню систему забезпечення якості фахової
передвищої освіти у Харківському фаховому коледжі технологій
та дизайну, інших нормативних документів.

 

 

Щодо Якості підготовки фахівців у ХФКТД