Навчальна практика по ознайомленню з обраною спеціальністю та формуванню професійних компетенцій | Харківський фаховий коледж технологій та дизайну

Навчальна практика по ознайомленню з обраною спеціальністю та формуванню професійних компетенцій

Місце проходження практики: Харківський фаховий коледж технологій та дизайну, група Е-21.

Термін проходження практики: два тижні. (24.02 – 07.03)

Практику проводили викладачі циклової комісії економічних дисциплін: Єрмоленко Оксана Костянтинівна та Баранова Інна Вікторівна.

Мета практики: Метою цієї навчальної практики було ознайомлення з обраною спеціальністю “Підприємництво та торгівля”, формування первинних професійних компетенцій та набуття практичних навичок у сфері торгівлі та підприємництва.

Перелік основних завдань з практики:

  • Вибір системи оподаткування для започаткування власної справи.
  • Бізнес – планування підприємницької діяльності.
  • Основи підприємництва в ринкових умовах.
  • Дизайн в маркетингу як інструмент побудови бренду.
  • Державне регулювання підприємництва.
  • Маркетинг та менеджмент. “Всесвіт маркетингу”.
  • Техніка безпеки та протипожежні заходи.
  • Безпека життєдіяльності на виробництві.
  • Знайомство з ткацьким виробництвом та суміжними процесами – прядіння, ткацтво, опорядження.
  • Знайомство з трикотажним виробництвом.
  • Знайомство із швейним виробництвом.
  • Знайомство з роботою ательє.
  • Знайомство з роботою типографії.
  • Знайомство з роботою підприємств сфери послуг.
  • Знайомство з торговельними підприємствами.

 

Перелік основних zoom-зустрічей зі спікерами:

Зум на тему «Вибір системи оподаткування для стартапу».

Відбулася зустріч у зумі з Біліченко Алою – практикуючою бухгалтеркою – спікеркою.

Тема: Вибір системи оподаткування для започаткування власної справи.

Ця зустріч надала цінну практичну інформацію, яка допоможе студентам, майбутнім підприємцям, зробити обґрунтований вибір системи оподаткування, скористатися можливостями грантової підтримки та бути в курсі останніх змін у законодавстві!

Зум на тему ««Бізнес-планування підприємницької діяльності».

Відбулася лекція онлайн на основі платформи ZOOM на тему: «Бізнес-планування підприємницької діяльності».

Лектори: – к.е.н., доцент кафедри державного управління, публічного адміністрування та економічної політики ХНЕУ ім. С. Кузнеця (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця): Черкашина Тетяна Сергіївна.

Зум на тему «Дизайн в маркетингу як інструмент побудови бренду».

Відбулася лекція онлайн на основі платформи ZOOM на тему «Дизайн в маркетингу як інструмент побудови бренду».

Спікерка: Ольга Жирова розповідала про сучасні тенденції дизайну та їх застосування для просунення бренду. Зустріч з Ольгою Жировою надала цінну інформацію про важливість візуальної складової в сучасній маркетинговій стратегії.

Зум на тему «Всесвіт маркетингу».

Відбулася зустріч у зумі з Савицькою Наталією Леонідівною та Оксаною Афанасьєвою – завідувачкою кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, доктор економічних наук і професор.

Тема: Основи маркетингу та менеджменту. “Всесвіт маркетингу”.

Студенти зустрілись на конференції в Зум зі спікерами. Вони є представниками Державного біотехнологічного університету, а саме з кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Спеціальність D5 МАРКЕТИНГ. Ця зустріч дозволила учням глибше зрозуміти практичні аспекти професії та побачити можливості для подальшого розвитку у цій сфері!

ВИСНОВКИ: Навчальна практика, проведена у форматі онлайн-зустрічей, дозволила студентам ознайомитися з особливостями спеціальності “Підприємництво та торгівля” в умовах сучасного цифрового світу. Практиканти отримали цінний досвід участі в онлайн-дискусіях, що є важливим для майбутньої професійної діяльності. Розгляд різноманітних тем під час онлайн-зустрічей сприяв поглибленню теоретичних знань з підприємництва та торгівлі. Обговорення реальних кейсів і практичних ситуацій допомогло краще зрозуміти застосування теоретичних концепцій. А обговорення актуальних тем, таких як електронна комерція, цифровий маркетинг та інновації в торгівлі, дозволили отримати уявлення про сучасні тенденції в галузі.

Незважаючи на дистанційний формат, практика сприяла формуванню первинних професійних компетенцій. Студенти навчились аналізувати ринкові ситуації, розробляти бізнес-ідеї та оцінювати їхню ефективність. Практика пройшла дуже цікаво та інформативно!