Навчальна практика по ознайомленню з обраною спеціальністю та формуванню професійних компетенцій
- 13.03.2025
- Новини
- Немає коментарів
Місце проходження практики: Харківський фаховий коледж технологій та дизайну, група Е-21.
Термін проходження практики: два тижні. (24.02 – 07.03)
Практику проводили викладачі циклової комісії економічних дисциплін: Єрмоленко Оксана Костянтинівна та Баранова Інна Вікторівна.
Мета практики: Метою цієї навчальної практики було ознайомлення з обраною спеціальністю “Підприємництво та торгівля”, формування первинних професійних компетенцій та набуття практичних навичок у сфері торгівлі та підприємництва.
Перелік основних завдань з практики:
- Вибір системи оподаткування для започаткування власної справи.
- Бізнес – планування підприємницької діяльності.
- Основи підприємництва в ринкових умовах.
- Дизайн в маркетингу як інструмент побудови бренду.
- Державне регулювання підприємництва.
- Маркетинг та менеджмент. “Всесвіт маркетингу”.
- Техніка безпеки та протипожежні заходи.
- Безпека життєдіяльності на виробництві.
- Знайомство з ткацьким виробництвом та суміжними процесами – прядіння, ткацтво, опорядження.
- Знайомство з трикотажним виробництвом.
- Знайомство із швейним виробництвом.
- Знайомство з роботою ательє.
- Знайомство з роботою типографії.
- Знайомство з роботою підприємств сфери послуг.
- Знайомство з торговельними підприємствами.
Перелік основних zoom-зустрічей зі спікерами:
Зум на тему «Вибір системи оподаткування для стартапу».
Відбулася зустріч у зумі з Біліченко Алою – практикуючою бухгалтеркою – спікеркою.
Тема: Вибір системи оподаткування для започаткування власної справи.
Ця зустріч надала цінну практичну інформацію, яка допоможе студентам, майбутнім підприємцям, зробити обґрунтований вибір системи оподаткування, скористатися можливостями грантової підтримки та бути в курсі останніх змін у законодавстві!
Зум на тему ««Бізнес-планування підприємницької діяльності».
Відбулася лекція онлайн на основі платформи ZOOM на тему: «Бізнес-планування підприємницької діяльності».
Лектори: – к.е.н., доцент кафедри державного управління, публічного адміністрування та економічної політики ХНЕУ ім. С. Кузнеця (Харківський національний економічний університет імені Семена Кузнеця): Черкашина Тетяна Сергіївна.
Зум на тему «Дизайн в маркетингу як інструмент побудови бренду».
Відбулася лекція онлайн на основі платформи ZOOM на тему «Дизайн в маркетингу як інструмент побудови бренду».
Спікерка: Ольга Жирова розповідала про сучасні тенденції дизайну та їх застосування для просунення бренду. Зустріч з Ольгою Жировою надала цінну інформацію про важливість візуальної складової в сучасній маркетинговій стратегії.
Зум на тему «Всесвіт маркетингу».
Відбулася зустріч у зумі з Савицькою Наталією Леонідівною та Оксаною Афанасьєвою – завідувачкою кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом, доктор економічних наук і професор.
Тема: Основи маркетингу та менеджменту. “Всесвіт маркетингу”.
Студенти зустрілись на конференції в Зум зі спікерами. Вони є представниками Державного біотехнологічного університету, а саме з кафедри маркетингу, управління репутацією та клієнтським досвідом. Спеціальність D5 МАРКЕТИНГ. Ця зустріч дозволила учням глибше зрозуміти практичні аспекти професії та побачити можливості для подальшого розвитку у цій сфері!
ВИСНОВКИ: Навчальна практика, проведена у форматі онлайн-зустрічей, дозволила студентам ознайомитися з особливостями спеціальності “Підприємництво та торгівля” в умовах сучасного цифрового світу. Практиканти отримали цінний досвід участі в онлайн-дискусіях, що є важливим для майбутньої професійної діяльності. Розгляд різноманітних тем під час онлайн-зустрічей сприяв поглибленню теоретичних знань з підприємництва та торгівлі. Обговорення реальних кейсів і практичних ситуацій допомогло краще зрозуміти застосування теоретичних концепцій. А обговорення актуальних тем, таких як електронна комерція, цифровий маркетинг та інновації в торгівлі, дозволили отримати уявлення про сучасні тенденції в галузі.
Незважаючи на дистанційний формат, практика сприяла формуванню первинних професійних компетенцій. Студенти навчились аналізувати ринкові ситуації, розробляти бізнес-ідеї та оцінювати їхню ефективність. Практика пройшла дуже цікаво та інформативно!
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |
|
![]() |