Корисна інформація для випускників
“Червоні прапорці” при наймі та працевлаштуванні.
“Червоних прапорців” для роботодавця:
1) Кандидат часто змінював місця роботи. Звісно, для певних професій це нормально, а от для деяких це стоп -фактор. Кандидату варто правильно організовувати структуру резюме, щоб знизити ризики та сумніви роботодавців.
2) Не збігаються цінності. Для багатьох роботодавців різниця у цінностях є причиною не запросити кандидата на роботу, навіть, якщо його кваліфікація на високому рівні. Тому кандидатам варто готуватися до співбесід та розуміти, які з питань є ключовими для роботодавця.
3) Кандидат готовий вийти на роботу за 1 день. Якщо кандидат вже не працює, то це нікого не здивує. Але, якщо кандидат не погоджується відпрацювати хоча б 2 тижні на попередній роботі та якісно передати справи, то для роботодавця це знак, що з ними кандидат може вчинити так само.
4) Кандидат готовий змінити роботу, якщо йому запропонують трохи більшу зарплату.
5) Кандидат ухиляється від рекомендацій з попередніх місць роботи. Сама по собі готовність кандидата надати рекомендації з попередніх місць роботи є чудовим знаком, що там було все добре.
Тривожних знаки для кандидатів:
1) Дивний опис вакансії чи повідомлення з пропозицією розглянути вакансії. Якщо кандидатам прощають помилки в резюме та супроводжувальному листі, бо він професіонал у своїй роботі, а не в пошуку роботи. То роботодавець має інструменти для організації професійного процесу рекрутингу, і має ними володіти.
2) Роботодавець телефонує у недоречний час та/або не каже назву компанії. Професійна компанія має виконувати правила ділового етикету. Бо навіщо тоді їх вигадали?
3) Неорганізованість. Численні перенесення зустрічей, запізнення, відсутність підготовки, відсутність відповідей на організаційні питання, відсутність заброньованої переговорної кімнати тощо. Але знову ж, у бізнесі буває все, тому ставте питання та спостерігайте.
4) Забагато секретів. У кожному бізнесі є конфіденційна інформація. Але якщо кандидату не розповідають взагалі нічого, а співбесіда проходить у формі допиту, то тут варто задуматися.
5) Забагато обіцянок й лестощів. Зазвичай це роблять власники бізнесу. На співбесіді обіцяють золоті гори, а потім не виконують нічого. Тому не втрачайте голову й перевіряйте всю інформацію.
6) Невідповідність реклами та стилю життя бізнесу рівню доходів працівників. Якщо власник купається у розкоші, а працівники зводять кінці з кінцями, то з вами буде так само. Дізнавайтеся на співбесіді звідки компанія бере прибуток, яка у них корпоративна етика, чи є професійний ріст, чому працівник може звільнитися тощо.